czwartek, 17 marca 2011

Na początek trochę biżuteriiiii.....

Przeprowadzamy się... Nie powiem, zebyśmy z radoscia i w pełni szczęsliwi opuszczali nasze ukochane góry... Ale juz dawno temu wiadomo było, że żal i że dla chleba... Ale nie ma co sie utruwać, trzeba szukać pozytywów (i musze przyznac, że po zastanowieniu się troszkę już ich znalazłam)...
Ale sam czas przeprowadzki doprowadzić moze na skraj załamania nerwowego... Wszystko w pudłach, torbach i w walizkach, w garazu, w piwnicy i w pokojach... no i oczywiście wszystko to te moje "szpeje", bo mój ukochany to dosłownie w jedną nieduża walizkę by sie spakował.../no bo oczywiście wszystkie gary, właściwie cała kuchnia i łazienka to moje :D :D :D/
No ale prawda - mam mnustwo rzeczy, bo ja jestem typ gromadzący :) ale zawsze byłam, wiec widziały galy co brały :)a że naprawde widziały i mówia że produkcje te moje lubią to dziś zrobiły zdjęcia niektórym moim "wytworom".
Na początek trochę bizuteriiii....

KRYSZTAŁY SWAROVSKI (srero próba 925)




AGATY (srebro próba 925)




KORALOWE (srebro próba 925)



ZAKRECONE ONYKSOWE










SREBROZAWIJANEC












Autorem części z tych zdjęć jest EDYTKA - jedna z najlepszych ludziów jakich los pozwolił mi spotkać... i do tego robi cudne zdjęcia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz